-
Connector.
Yleinen
Lähetystyöntekijöitä evakuoitu Keniasta
Kenian hallitus päätti lopettaa kansainvälisen lentoliikenteen koronaviruksen vuoksi keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Sley teki päätöksen siirtää Sley:n lähetystyöntekijät kotimaahan Kenian kentältä. Suomeen palasi torstaina kahdeksan henkilöä. He ovat nyt kaksi viikkoa karanteenissa ohjeistuksen mukaisesti. Paluuaikataulu Keniaan ei ole tiedossa, koska Kenian hallitus ei ilmoittanut lentosulun kestoa.
Lisää artikkeleita:
- Kevätjuhlatunnelmia
- Japanin internetlähetystyön terveisiä
- Kirkkoherruus puhutti kirkolliskokouksessa
- Usko yhdistää meitä
- Tauolta takaisin
- Katsauksia taakse, eteen, alas ja ylös
- Työntekijää haetaan: Nuoriso- ja opiskelijatyön koordinaattori
- Mainio maaliskuu
- Elämän merkkejä
- Totuus ei pala tulessakaan – kiitos Päivi ja Juhana

